Centrale Cliëntenraad

De cliëntenraad streeft naar de beste service voor alle cliënten en kijkt daarom kritisch naar het bestuur en de hele organisatie. clientenraad@stichting-pk.nl / 030 – 236 1717

Aangesloten organisaties

Waarvoor kun je bij ons terecht?

Je kunt bij ons terecht met alle vragen en opmerkingen, die je niet met je eigen hulpverlener kunt of wilt bespreken.

  • Vraag je je af of je wel de juiste hulp krijgt? Anders gezegd, zit je wel op de juiste plek bij je hulpverlener?
  • Ben je van mening, dat de bereikbaarheid van jouw hulpverlener te wensen overlaat?
  • Verandert er iets in de dienstverlening en ondervind jij daar de gevolgen van?
  • Heb je een grandioos idee om de hulpverlening – niet alleen voor jezelf, maar in het algemeen – te verbeteren en krijg je geen gehoor?
  • Heb je suggesties hoe de cliëntenraad jullie beter kan bereiken?
  • Vraag je je wel eens af of er zorgvuldig met je privacy wordt omgegaan?

Belangrijk

  • We nemen jouw melding serieus.
  • Je kunt anoniem blijven als je dat wilt.
  • Je krijgt altijd antwoord als je je contactgegevens bij ons achterlaat.
  • Jouw melding helpt de dienstverlening te verbeteren.

Neem vooral contact op als je twijfelt. Wij stellen het belang van de cliënt ALTIJD voorop.

Contactgegevens:
Mail: clientenraad@stichting-pk.nl
Telefoon: 030 – 236 1717

Klachten
Het komt voor, dat we een reactie ontvangen, die zo ernstig is, dat we onze klachtenfunctionaris in kunnen schakelen.

  • Dit gebeurt nooit zonder jouw toestemming vooraf.
  • Ook in zo’n geval garanderen we je privacy.

Je kunt er ook voor kiezen zelf rechtstreeks contact met haar op te nemen.
Contactgegevens van de Klachtenfunctionaris:

Mevrouw Karin van de Haar
06 – 10 77 88 80
klachtenfunctionaris@stichting-pk.nl

Verslagen Overleg Vergaderingen

verslag 7 maart 2024

verslag 23 maart 2023
verslag 11 mei 2023
verslag 12 oktober 2023